  • 1. Data: 2002-10-25 11:07:12
    Temat: PIT-11
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Do 2001 r. sytuacja była jasna bo wszystkie zasiłki z ZUS wypłacaliśmy my.
    W 2002 roku przeszliśmy na imienne deklaracje ZUS ( mniej niż 20
    ubezpieczonych w chorobowym na 30.11.01).
    W br. pracownikowi zasiłek chorobowy wypłacał ZUS.
    Rozumiem, że w PIT-11, w E.1.5 pozycje 49,50 i 51 należy wpisać, na
    podstawie informacji z ZUS, kwoty zasiłków i zaliczek na podatek obliczone
    przez ZUS.
    Nie mylę się ???

    Ryszard

  • 2. Data: 2002-10-25 12:26:01
    Temat: Re: PIT-11
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Szukałem w sieci objaśnień do deklaracji podatkowych PIT i nic nie znalazłem
    :( .
    Może macie jakieś namiary ?

    Ryszard

  • 3. Data: 2002-10-25 13:21:13
    Od: "Bea" <b...@w...pl>

> [...]
    > Rozumiem, że w PIT-11, w E.1.5 pozycje 49,50 i 51 należy wpisać, na
    > podstawie informacji z ZUS, kwoty zasiłków i zaliczek na podatek obliczone

    Jeśli ZUS wypłacał toZUS wystawia PIT o wypłaconych zasiłkach chorobowych ,
    macierzyńskich itp

    Beata