  • 1. Data: 2002-10-25 11:37:54
    Temat: rejestracja DG w US
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    Witam

    Zakładając DG zbliżam się powoli do rejestracji w US, no i pojawił
    się problem.
    Rozumiem, że powinienem wypełnić NIP-1 czyli jako osoba fiz.
    prowadząca DG.
    Tymczasem kilka lat temu wypełniałem już (jak wszyscy) NIP-3
    dla osób nie prowadzących DG i oczywiście mam już numerek.
    Teraz to tak jakoś wygląda jakbym ubiegał się o jeszcze jeden.
    Czy łącznie z NIP-3 należy skorygować lub wycofać tamten NIP-3 ?

    pozdrawiam
    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-10-25 11:39:46
    Temat: Re: rejestracja DG w US
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Czy łącznie z NIP-3 należy skorygować lub wycofać tamten NIP-3 ?

    Oczywiście miało być tak:
    Czy łącznie z NIP-1 należy skorygować lub wycofać tamten NIP-3 ?

  • 3. Data: 2002-10-25 17:35:25
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002, ppinq wrote:

    >+ >Czy łącznie z NIP-3 należy skorygować lub wycofać tamten NIP-3 ?
    >+
    >+ Oczywiście miało być tak:
    >+ Czy łącznie z NIP-1 należy skorygować lub wycofać tamten NIP-3 ?

    Pod żadnym pozorem ! NIP masz jeden, dożywotnio.

    Nie pamietam co się składa :[, informacja z US ci pewnie
    powie :), ale *nie* dostaniesz takiej kartki jak poprzednio
    (o nadaniu NIP) tylko "potwierdzenie NIP" - że to jest
    twój NIP i masz go używać w DG :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-10-25 18:28:09
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    w nip1 zaznaczasz okienko aktualizacja a nie rejestracja
    grzess

  • 5. Data: 2002-10-25 21:31:39
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@s...com.pl:

    > Nie pamietam co się składa :[, informacja z US ci pewnie
    > powie :), ale *nie* dostaniesz takiej kartki jak poprzednio
    > (o nadaniu NIP) tylko "potwierdzenie NIP" - że to jest
    > twój NIP i masz go używać w DG :)

    jak nie wchodzisz na VAT to nic nie dostaniesz, jeżeli będziesz vatovcem to
    VAT-5. Nip masz ten sam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 6. Data: 2002-10-28 22:47:55
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >w nip1 zaznaczasz okienko aktualizacja a nie rejestracja

    Tak by było logiczne, dziwi mnie tylko bardzo jak można
    na formularzu NIP1, którego jeszcze nigdy nie składałem
    aktualizować dane złożone kiedyś na NIP3 - przecież to
    dwa zupełnie inne zgłoszenia.

    pozd.