  • 1. Data: 2003-01-06 23:40:35
    Temat: PKWiU a Vat
    Od: "s0K0le" <m...@k...chip.pl>

    Witam.
    Jestem producentem odzieży dziecięcej i mam problem przy jej klasyfikowaniu
    (bluzki, spodnie), pod symbolem PKWiU. Dawniej pod SWW, było rozgraniczenie
    na wiek, toteż jeden szły pod 7% inne powyżej (chyba 11 roku?) szły pod 22%.
    Ale dla PKWiU nie znalazłem takiego rozgraniczenia, jakby wszystko było np.
    pod współnym workiem "spodnie męskie i dziecięce". Jaki stosować vat?

    --
    pozdrowionka

  • 2. Data: 2003-01-07 15:09:48
    Temat: Re: PKWiU a Vat
    Od: "[ Fencer by \(s\)word ]" <f...@p...com>

    s0K0le <m...@k...chip.pl> wrote:
> [...]
    > takiego rozgraniczenia, jakby wszystko było np. pod współnym workiem
    > "spodnie męskie i dziecięce". Jaki stosować vat?

    Ustawa z dn. 04.12.2002 zmieniajaca ustawe o podatku od tow i uslug
    ........Dz.U.213p.1803
    Przeczytaj Art.5 i Art.6

    www.abc.com.pl

    Pozdro,