  • 1. Data: 2003-03-04 13:59:04
    Temat: PIT 37
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam!
    Bardzo proszę o pomoc w nastepującej sprawie: do lipca dojeżdżałam do pracy, a
    w sierpniu się przeprowadziłam i już mieszkam w mieście, w którym jest mój
    zakład pracy. I teraz nie wiem, jakiem mam wziąć koszty uzyskania przychodu w
    zeznaniu rocznym. Z góry dziekuję za pomoc.
    pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2003-03-04 14:07:58
    Temat: Re: PIT 37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 04-03-2003 14:59, Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > zakład pracy. I teraz nie wiem, jakiem mam wziąć koszty uzyskania przychodu w
    > zeznaniu rocznym. Z góry dziekuję za pomoc.

    Za 7 miesięcy podwyzszone, za 5 normalne.
    A jakie Ci wisali na PIT-11? Może juz to uwzględnili?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl