    From: SuwarKa <S...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT-37 a PIT-38.
    Date: Tue, 26 Apr 2005 20:49:00 +0200

    Czy dochód wykazany w PIT-38 można przenieść do PIT-37? Mój dochód ze
    stosunku pracy byl tak niewielki (jestem bezrobotny), że nie kwalifikuję
    się do płacenia podatku, ale jednocześnie nie mogę skorzystać z ulgi
    remontowej (fundusz remontowy płacony w spółdzielni mieszkaniowej).
    Gdyby można przenieść dane z PIT-38, wtedy mógłbym z tej ulgi
    skorzystać.
    Bardzo prosze osoby wtajemniczone o odpowiedź, gdyż w broszurach
    informacyjnych nic na ten temat nie pisze. Czasu do rozliczenia już
    niewiele, a w mojej sytuacji szkoda stracić każdą złotówkę.
    SuwarKa
    "Życie jest tym, o czym marzymy, miarą życia jest miłość"
    Romain Rolland