  • Data: 2008-04-10 17:08:34
    Temat: PIT-37 jak "zapłacić" należną niedopłatę?
    Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zawsze miałem pierwszy próg podatkowy. No i US mi zwracał nadpłacony
    podatek. Teraz grosza przybyło i mam im coś zapłacić.
    W pozycji 114 formularza mam kwotę DO ZAPŁATY. I zero komentarza.
    Może to śmieszne ;) ale kompletnie nie mam pojęcia, jak tę należność uiścić.
    W broszurce informacyjnej jest lakoniczne: "... podatnicy są obowiązani
    wpłacić...".
    Ale gdzie?
    Czy muszę wystać swoje w jakichś kolejkach w US, czy mogę przelać na
    stosowne konto kasę z domu, poprzez internet?
    Podpowiedzcie.