  • 1. Data: 2004-02-11 20:08:46
    Temat: PIT-37 z komputera
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Witam.
    Czy Urzędy Skarbowe przyjmują roczne rozliczenia wydrukowane z programów
    komputerowych czy też trzeba jednak przepisac na ich oryginalnych drukach.
    A swoją drogą polecam niewtajemniczonym naprawdę bardzo dobry program do rozliczania
    PIT-36 i PIT-37
    www.pit.pl
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-11 20:25:42
    Temat: Re: PIT-37 z komputera
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    W artykule news:c0e24e$oeh$1@panorama.wcss.wroc.pl,
    niejaki(a): sonia z adresu <a...@t...pl> napisał(a):

    > Czy Urzędy Skarbowe przyjmują roczne rozliczenia wydrukowane z
    > programów komputerowych czy też trzeba jednak przepisac na ich
    > oryginalnych drukach.

    Ja wysyłam wydruki z komputera. Dotychczas nie otrzymałem jakichkolwiek
    sprzeciwów ze strony US.

  • 3. Data: 2004-02-11 20:37:28
    Temat: Re: Re: PIT-37 z komputera
    Od: sonia <a...@t...pl>

    to ja też spróbuję w tym roku.
    Dzięki
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-02-11 20:45:45
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "sonia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy Urzędy Skarbowe przyjmują roczne rozliczenia wydrukowane z programów
    komputerowych czy też trzeba jednak przepisac na ich oryginalnych drukach.

    Od kilku lat składam druki z komputera bez żadnych zastrzeżeń ze stronu
    Urzędu.

    Tomek

  • 5. Data: 2004-02-11 21:46:00
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>

> [...]
    komputerowych czy też trzeba jednak przepisac na ich oryginalnych drukach.

    US preferują takie zeznania, bo nie ma problemu z błędami rachunkowymi, i
    odcyfrowywaniem, a mogą jedynie szukać tych "bardziej dochodowych błędów".

  • 6. Data: 2004-02-11 22:26:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 11 Feb 2004 20:08:46 GMT, sonia <a...@t...pl> wrote:

    >Witam.
    >Czy Urzędy Skarbowe przyjmują roczne rozliczenia wydrukowane z programów
    komputerowych czy też trzeba jednak przepisac na ich oryginalnych drukach.
    Tak, przyjmuja. Chyba 3 czy 4 lata temu jedna pani w III US w
    Szczecinie nie chciala mi przyjac ale przyszla akurat druga i ta co
    nie chciala przyjac spytala te druga czy podatnik moze zlozyc pity w
    takiej formie i dostala odpowiedz ze podatnik to moze pita zlozyc w
    dowolnej formie byleby zawieral wlasciwe tresci :)

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 7. Data: 2004-02-15 07:30:45
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > to ja też spróbuję w tym roku.
    Ja wysyłam od kilku już lat, z udostępnianego corocznie darmowo programu,
    pity swoje, członków rodziny i znajomych (na ile program pozwoli) - nikt nie
    miał z tego powodu problemów. Przecież po to te programy są tworzone -
    podobnie, jak inne księgowe, Płatnik, Faktura itd. Byłoby bezsensem te
    wydruki przepisywać ręcznie - ale wiem, że są jeszcze tacy urzędnicy,
    których wydruk odraża. I są też tacy co żądają _czytelnego_ podpisu, jaki
    prawie nie istnieje.

    ---