  • 1. Data: 2006-07-16 19:42:03
    Temat: PIT-37 zły wybór sposobu opodatkowania
    Od: b...@v...pl

    Moja znajoma jest matką samotnie wychowującą dziecko i jak co roku wypełniła
    PIT-37. W pozycji nr 6 (wybór sposobu opodatkowania) miała do wyboru:
    1. indywidualne
    2. wspólnie z małżonkiem, zgodnie z wnioskiem, wnioskiem którym mowa w
    art. 6 ust.2 ustawy
    3. wspólnie z małżonkiem, zgodnie z wnioskiem, wnioskiem którym mowa w
    ar. 6a ust.1 ustawy
    4. w sposób przewidziany dla osób samotnie wychowujących dzieci.

    Oczywiście zaznaczyła 6.4, ale niedawno otrzymała pismo z US, w którym
    poinformowano ją, iż zeznanie zostało wypełnione niezgodnie z ustalonymi
    wymogami, bowiem nieprawidłowo obliczono zobowiązanie podatkowe poprzez błędne
    wskazanie w poz. 6.1.
    No i tego właśnie nie rozumiemy. Prosimy o pomoc.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-16 20:15:15
    Temat: Re: PIT-37 zły wybór sposobu opodatkowania
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    b...@v...pl wrote:
> [...]
    > wskazanie w poz. 6.1.
    > No i tego właśnie nie rozumiemy. Prosimy o pomoc.

    Chyba najprościej wziąć pismo iść do US i się dowiedzieć o co chodzi.

  • 3. Data: 2006-07-17 04:50:37
    Od: b...@v...pl

    > Chyba najprościej wziąć pismo iść do US i się dowiedzieć o co chodzi.

    dzięki za odpowiedź i tak też znajoma zamierza zrobić :)

  • 4. Data: 2006-07-17 14:10:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    b...@v...pl wrote:

> [...]
    > podatkowe poprzez błędne wskazanie w poz. 6.1.
    > No i tego właśnie nie rozumiemy. Prosimy o pomoc.

    A nie spóźniła się ze złożeniem PIT-u? Bo wtedy nie można sie tak
    rozliczać.