  • 1. Data: 2006-07-17 08:48:38
    Temat: Sprzedaz w walucie, a rozliczanie podatku
    Od: "DJ" <d...@g...com.pl>

    Witam

    Chce sprzedawac towar za granice klientom bedacym osobami fizycznymi nie
    prowadzacymi dzialalnosci gospodarczej. Wystawialbym im wiec normalne
    faktury z 22% VAT. Problem mam tylko taki, ze waluta faktury byloby EURO.
    Niestety nie wiem jak powinny wygladac od strony formalnej dokumenty do
    celow podatku dochodowego i VAT, ktore uwzglednia przeliczenie EUR/PLN.
    Sporo szukalem w Google, ale niestety nie znalazlem konkretow. Bede
    wdzieczny za blizsze informacje jak powinno to wygladac, jaka forme powinien
    miec dokument z przeliczeniem EUR/PLN. Rowniez mile beda widziane namiary na
    jakis program fakturujacy, ktory obsluguje taka sprzedaz i wystawia
    potrzebny dokument tj. oprocz zwyczajnej faktury VAT w EURO rowniez
    odpowiednie przeliczenie.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam

    Darek