  • 1. Data: 2005-03-04 11:12:03
    Temat: PIT 38 ??
    Od: "Daniel Piłat" <dpilat@bez_spamu_op.pl>

    Mam pytanie i prosze o pomoc.

    Wspólnie z żoną mamy rachunek inwestycyjny w domu maklerskim w zeszłym roku
    mielismy kupione kilka akcji i otrzymalismy PIT 8C z wyszczególnionymi
    informacjami o przychodzie i o stracie jaką mielismy w 2004 roku. Z tym że
    przyszły dwa PIT-y 8C z domu maklerskiego dla żony i dla mnie z takimi
    samymi wartościami. Czy powinniśmy się rozliczyć indywidualnie czyli
    wypełnić dwa PIT-y 38 takie same czy wystarczy że np. ja sie rozliczę ? I
    czy wogóle muszę się rozliczać jeżeli jest strata a nie ma dochodu ?

    Daniel