  • 1. Data: 2005-03-04 09:04:49
    Temat: Zwrot podatku za pracę w UK i PL....
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@pf.pl>

    Pracowałem w Polsce i powinienem otrzymać zwrot zaliczek 433zł.
    Pracowałem również w UK gdzie o zwrot moich podatków ubiega się ktoś w moim
    imieniu.

    Czy te dwie sprawy się jakoś nie"gryzą" > czy moge normalnie wypełnić PIT37
    i czekać na pieniądze?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-04 20:59:54
    Temat: Re: Zwrot podatku za pracę w UK i PL....
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał T wrote:
> [...]
    > imieniu.
    >
    > Czy te dwie sprawy się jakoś nie"gryzą" > czy moge normalnie wypełnić PIT37

    nie.
    podatek w Polsce płaci się od wszystkich dochodów niezależnie od kraju
    ich ośiągnięcia.
    A więc zarobki w UK powinieneś doliczyć do zarobków polskich.
    Szczegóły w updof i ustawie o unikaniu podwojnego opodatkowania między
    polską i anglią.
    A osobiście to ci doradzę wizytę u doradcy podatkowego.