  • 1. Data: 2005-03-04 09:47:50
    Temat: Błedy w deklaracjach VAT
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    Wiecie może co mi grozi za poniższe przewinienia:
    Rozliczam się z VATu kwatralnie. Za 3 kwartał 2004 roku złożyłem deklarację na
    druku VAT 7 a nie VAT 7K . Miałem nadzieję, że się zorientują, a jednak. Do tego
    nie złożyłem deklaracji za 4 kwartał bo nie miałem ani zakupów ani sprzedaży.
    Teraz dostałem wezwanie z US - mam się stawić osobiście. Jak to można teraz
    odkręcić???

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-03-04 10:10:20
    Temat: Re: Błedy w deklaracjach VAT
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprzedaży.
    > Teraz dostałem wezwanie z US - mam się stawić osobiście. Jak to można

    idź, powiedz prawdę, przeproś, obiecaj wyrazić "czynny żal" i poproś o pomoc
    urzędników

    jak nie trafisz na jakąś zakompleksioną panią w "trudnych dniach" to powinna
    coś doradzić

    raczej nic innego teraz już nie wykombinujesz

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-03-04 13:01:11
    Od: "Bozoo" <...@...com>

> [...]
    > powinna
    > coś doradzić
    > raczej nic innego teraz już nie wykombinujesz

    Jak zapłaciłeś w terminie tyle ile trzeba to Cie nie zlinczują.

  • 4. Data: 2005-03-05 06:21:51
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 4 Mar 2005 11:10:20 +0100, plusz napisał(a):

    > idź, powiedz prawdę, przeproś, obiecaj wyrazić "czynny żal" i poproś o pomoc
    > urzędników

    Na czynny żal za późno - wszak US wie jyż o naruszeniu prawa.

    Pozostaje tylko dobrowolne poddanie się karze

    --
    Mieczysław
    ----