  • 1. Data: 2005-05-06 11:20:04
    Temat: PIT 38 - pytanie
    Od: Piotr Sepien <p...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    wysłałem w terminie do US zeznanie PIT 37, nie wysłałem natomiast PIT 38
    (w tym roku wypełniam go po raz pierwszy), przy czym mam zamiar dosłać
    go dzisiaj. Czy to będzie potraktowane przez US jak niezłożenie zeznania
    w terminie? Co powinienem zrobić, żeby US nie potraktował mnie surowo?

    Pozdrawiam
    PS

  • 2. Data: 2005-05-06 18:17:11
    Temat: Re: PIT 38 - pytanie
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    > (w tym roku wypełniam go po raz pierwszy), przy czym mam zamiar dosłać
    > go dzisiaj. Czy to będzie potraktowane przez US jak niezłożenie zeznania

    Tak

    >Co powinienem zrobić, żeby US nie potraktował mnie surowo?

    Pisemko dołączone do zeznania:
    W związku z nieterminowym złożeniem ................. informuję że przyczyną
    nieterminowego złożenia było .......................
    Oświadczam że moje działanie nie bylo umyślne i zamierzone i wyrażam czynny
    żal z tego powodu. Równocześnie informuję, że wobec mnie nie toczy się
    postępowanie kontrolne i karno-skarbowe.