  • 1. Data: 2003-01-23 10:55:16
    Temat: PIT-4 po zmianach
    Od: walfal <w...@p...neostrada.pl>

    W zwiazku z tym, że siedzibę firmy mam w innym US niż
    miejsce zamieszkania, zaliczki od wynagrodzeń odprowadzam
    w miejscu zamieszkania a zaliczki z tytułów umów zleceń
    w US właściwym ze względu na siedzibę firmy.
    Czy mam wypełniać dwie deklaracje PIT-4?
    Pozdr, WitoldG.

  • 2. Data: 2003-01-23 13:31:32
    Temat: Re: PIT-4 po zmianach
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "walfal" <w...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w miejscu zamieszkania a zaliczki z tytułów umów zleceń
    > w US właściwym ze względu na siedzibę firmy.
    > Czy mam wypełniać dwie deklaracje PIT-4?
    ale sie porobilo. Wychodzi na to ze PIT-4 jest jeden ale wplaty podatku na
    dwa rozne urzedy.
    mocny hebelek
    Tomek A.