  • 1. Data: 2003-01-23 11:18:19
    Temat: Potrzebna praktyka
    Od: "Markuss" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Zamiszczam to ogloszenie z nadzieja ze ktos mi pomoze zdobyc 3-letnia
    praktyke w prowadzeniu ksiegowosci!
    Jestem studentem administracji i w czerwcu mam obrone magistra.Od jakiegos
    czasu zajmuje sie prowadzeniem KPiR, co laczy sie takze z moimi
    zainteresowaniami.Bardzo chcialbym podjac sie w przyszlosci porwadzenia
    wlasnego biura Radcy Podatkowego lub prowadzic uslugowo ksiegowosc, lecz aby
    tak sie stalo wymagana jest praktyka w pelnej ksiegowosci (3 lata) i zdanie
    z wynikiem pozytywnym egazaminu panstwowego.Zwracam sie wiec z prosba do
    osob ,ktore prowadza biura rachunkowe o pomoc w zdobyciu praktyki,
    niezaleznie od miejsca prowadzenia biura (caly kraj).
    Wszelkie uwagi prosze kierowac na adres e-mail : m...@p...onet.pl
    serdecznie dziekuje i pozdrawiam
    Markuss