  • 1. Data: 2004-01-22 23:40:24
    Temat: PIT-4 & umowy o dzieło/zlecenie
    Od: "Marcin Wrzasknicz" <t...@g...pl>

    Witam,
    Próbowałem znaleźć w archiwum konkretną odpowiedź na jedno nurtujące mnie
    pytanie i się nie udało, w związku z czym powałkuję ten temat jeszcze
    trochę. Pytanie: czy osoba fiz. prow. dg (kpir) nie zatrudniająca nikogo na
    umowę o pracę i pokrewne jest zobowiązana do składania PIT-4 jeśli pobierała
    zaliczki na pod. doch. z tyt. umów zlecenie i umów o dzieło? Możliwe
    odpowiedzi: tak/nie. Proszę o zaznaczenie prawidłowej ;)

    Z góry dziękuję z pomoc :)

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2004-01-23 08:22:14
    Temat: Re: PIT-4 & umowy o dzieło/zlecenie
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wrzasknicz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Marcin
    >
    > W druku PIT 4 obowiązującym za rok 2003 w poz 66
    jest miejsce w którym wykazujesz pobraną zaliczkę od umowy zlecenia jeżeli
    kwota umowy była wyższa niz 146 zł
    jeżeli w umowie jest mniej wypełniasz PIT 8 A

  • 3. Data: 2004-01-23 08:30:38
    Temat: Odp: PIT-4 & umowy o dzieło/zlecenie
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Wrzasknicz <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bupne2$8tq$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > zaliczki na pod. doch. z tyt. umów zlecenie i umów o dzieło? Możliwe
    > odpowiedzi: tak/nie. Proszę o zaznaczenie prawidłowej ;)

    TAK
    Mimo braku zatrudniania pracownikow na umowe o prace trzeba skladac
    deklaracje PIT-4 i wykazywac zaliczki od umow w rubr.66

    --

    P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl