  • 1. Data: 2004-01-23 06:57:00
    Temat: zwrócone wnioski KRS przekształcenie S.C. w S.j. - pomocy
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    może ktoś z Was przerejestrowywał S.C. w S.J. w KRS?

    Pokusiłem się przygotować wnioski do KRS ale niestety sąd zarządził zwrot
    wniosku wypisując punkty, w których wnioski są nieprawidłowo wypełnione.
    Błędy dotyczą:
    W1 - pola B.1, C.4.44
    WH - I.1.1
    WB - nie podano informacji w polach I.1, I.2

    Nie będę się rozpisywał na temat szczegółów, ale jeżeli ktoś z Was mógłby mi
    pomóc bardzo proszę o kontakt na priv.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński