  • 1. Data: 2004-01-22 22:06:24
    Temat: ZUS - kiedy odliczyć?
    Od: "-ZED-" <w...@p...wytnij.com>

    Hej!

    Mam pełne zaćmienie...
    Jeśli ZUS za listopad i grudzień 2003 zapłaciłem w styczniu 2004, to kiedy
    go odliczam? W deklaracji za styczeń, czy za grudzień jeszcze?

    Dzięki wielkie... :-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>

  • 2. Data: 2004-01-22 22:38:17
    Temat: Re: ZUS - kiedy odliczyć?
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym -ZED- napisał(a):
    > Mam pełne zaćmienie...
    > Jeśli ZUS za listopad i grudzień 2003 zapłaciłem w styczniu 2004, to kiedy
    > go odliczam? W deklaracji za styczeń, czy za grudzień jeszcze?

    W miesiącu zapłaty czyli za styczeń.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13