  • 1. Data: 2004-04-27 09:48:23
    Temat: PIT 40
    Od: "alpivar-biuro" <a...@s...pl>

    Dostałam w pracy zadanie, zrobic dla naszego pracownika rozliczenie tj. na
    PIT 40, nigdy wczesniej tego formularza nie wypelnialam i mam jeden maly
    problem: w poz. 79 tj. roznica pomiedzy suma zaliczek pobranych przez
    platnika a podatekiem naleznym, nadplata wyszlo 0,10 zł wiec w poz. 83 ta
    sama kwota pozostala do zwrotu w gotowce i tu zaczyna sie moj problem w poz.
    84 nalezy wpisac date zwrotu kwoty z poz. 83. Moje pytanie brzmi jaka date
    mam wpisac? i kto to zwraca pracodawca czy Urzad Skarbowy?
    Bede wdzieczna za szybka odpowiedz.
    Pozdrowienia,
    iris99