  • 1. Data: 2004-04-27 08:54:37
    Temat: PIT w przypadku braku dochodow? Pliiiiis....
    Od: "nowy140" <n...@p...onet.pl>

    Witam. W mojej rodzinie wystapila dziwna sytuacja a uzyskanie informacji gdzie
    indziej jest praktycznie nierealne. Do US /5miejsc/ nie sposob sie dodzwonic a
    w googlu nie znalazlem takich info jakich szukam...
    Problem polega na tym ze nie wiem co mam zrobic. Otoz zona pobiera tylko
    zasilek rodzinny ktory ponoc nie podlega opodatkowaniu /tak twierdzi zaklad
    pracy - zona jest na urlopie bezplatnym/. W zwiazku z tym zaklad zonie
    rozliczenia nie przyslal bo nie musial. Ja pracuje za granica w calkiem innym
    obszarze fiskalnym i na paszporcie obywatela unii europejskiej. Normalnie rzecz
    biorac mozna by jak sie juz udalo dowiedziec - nie rozliczac sie ani ja ani
    zona bowiem nie ma z czego. Ale tu mam pytanie co sie stanie jesli PIT'a nie
    wyslemy - a chodzi mi o ten zasilek rodzinny w przyszlym roku kiedy to beda
    chcieli wykazu o dochodach od US. Co US zrobi jak w przyszlym roku zona wystapi
    o taki wykaz a tu PIT,a za zeszly rok brak bo dochodu brak? Pliiiis poratujcie
    krotkim info. Dla fachmanow to pestka a ja juz drugi dzien usiluje sie
    dodzwonic to tej bandy i d..pa.
    z gory dzieki i pozdro . tn

  • 2. Data: 2004-04-27 09:15:33
    Temat: Re: [OK juz wiem]
    Od: n...@p...onet.pl

    > Witam. W mojej rodzinie wystapila dziwna sytuacja a uzyskanie informacji
    gdzie
    > indziej jest praktycznie nierealne. Do US /5miejsc/ nie sposob sie dodzwonic
    [ciach swojego posta]
    OK juz wiem. udalo sie dodzwonic, najwygodniej w takiej sytuacni wyslac
    pit .zerowy. tzn bez dochodu. 0=0, i finisz.
    to tak dla tych co podobmy problem maja... pozdro.