  • 1. Data: 2002-08-19 06:23:09
    Temat: PIT-5 i zaliczki na podatek
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Czy ma jakiś wpływ na wysokość zaliczek płaconych
    co miesiąc PIT-5 (DG, KPiR) wspólne rozliczanie się z żoną na koniec roku?
    Pozdr
    Mikołaj

  • 2. Data: 2002-08-19 08:35:32
    Temat: Re: PIT-5 i zaliczki na podatek
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    nie ma żadnego

  • 3. Data: 2002-08-19 09:17:50
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "justyna" <s...@w...pl> wrote in message news:ajqa96$mae$1@news.tpi.pl...
    > nie ma żadnego
    Czyli jak przekroczę próg (tak jak etatowcy) to płacę wyższe zaliczki
    (etatowcy rozliczający się z żoną płacą o próg niżej)?
    A co jak mam etat i DG, na etacie przekraczam próg, a w DG nie. To nadal DG
    płacę mniej...?
    Pozdr
    Mikołaj

  • 4. Data: 2002-08-19 10:26:52