  • 1. Data: 2004-06-07 09:53:02
    Temat: PIT-B
    Od: "Marek" <s...@p...gazeta.pl>

    Wysyłając pocztą PIT-37 nie umiesciłem w kopercie
    wypełnionego formularza PIT-B. Proszę o poradę co
    powinienem zrobić:
    - złożyć tylko PIT-B
    - złożyć PIT-37 i PIT-B (bez zaznaczania, że to korekta)
    - czekać na wezwanie (pewnie najgorszy pomysł)

    Proszę o pomoc
    Marek

  • 2. Data: 2004-06-08 15:48:21
    Temat: Re: PIT-B
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Użytkownik "Marek" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - złożyć tylko PIT-B
    > - złożyć PIT-37 i PIT-B (bez zaznaczania, że to korekta)
    > - czekać na wezwanie (pewnie najgorszy pomysł)

    Skoro rozliczałeś się na PIT 37 to znaczy ze4 jestes osoba fizyczna i PIT
    B nie potrzebujesz! Jeśli w 2003 prowadziles dzialalnosc wtedy rozliczasz
    sie na PIT 36 i dołaczas PIT B.