  • 1. Data: 2005-02-28 11:43:48
    Temat: PIT/O - ulga rehabilitacyjna
    Od: "Zjak" <z...@o...pl>

    Witam.

    W ubr. od 1.06.2004 zostałem zaliczony do I grupy inwalidzkiej z dodatkiem
    pielęgnacyjnym i niezdolnym do pracy. Czy ulgę rehabilitacyjną za ubr. odliczam
    od dochodu w całości czy tylko w częsci stosownie do okresu od którego mi przys
    ługuje. Mam na mysli kwotę ryczałtową 2280zł.

    Z dostępnych mi publikacji nie ma wyjaśnienia tej kwestii.
    Dziękuje za wyjaśnienie względnie podania żródła informacji.
    Pozdr.
    Zjak

  • 2. Data: 2005-03-01 09:41:51
    Temat: Re: PIT/O - ulga rehabilitacyjna
    Od: "Zjak" <z...@o...pl>

> [...]
    >
    > Z dostępnych mi publikacji nie ma wyjaśnienia tej kwestii.
    > Dziękuje za wyjaśnienie względnie podania żródła informacji.

    Czyzby nikt na ten temat nic nie wiedział, aż mi sie nie chce wierzyć.

    Pozdr.
    Zjak

  • 3. Data: 2005-03-01 10:00:50
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Zjak" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > odliczam
    > przys

    > Czyzby nikt na ten temat nic nie wiedział, aż mi sie nie chce wierzyć.
    ---------------------------
    Nie ma żadnych proporcji do rozliczenia jest kwota jest ryczałtowa wiec
    jesli inne warunki sa spełnione to należy wpisac do odliczenia całą kwotę.
    Wiola

  • 4. Data: 2005-03-01 10:27:23
    Od: "Zjak" <z...@o...pl>

    > Nie ma żadnych proporcji  do rozliczenia jest kwota jest ryczałtowa wiec
    > jesli inne warunki sa spełnione to należy wpisac do odliczenia całą kwotę.
    > Wiola

    Dziękuję p.Wioli za info.

    Pozdr.
    Zjak