  • 1. Data: 2005-02-28 11:58:58
    Temat: Obowiazek zlozenia PIT 37
    Od: "Daniel" <h...@p...pl>

    Witam !

    Mam oto taki problem:

    W 2004 roku do 15 czerwca prrebywałem w Polsce i osiagalem dochody z tytułu
    umowy o prace. Od 16 czerwca 2004 zatrudniony jestem w firmie
    farmaceutyczne na Cyprze. Nie wiem jakie rozliczenia mnie obowiazuja. Czy
    skladam pit 37 i jakie dochody w nim wykazuje ? (czy tylko z polski czy
    takze i z cypru). Nadmieniam ze na dzien 31.12.2004r zamieszkuje na Cyprze.

    Dziekuje za odpowiedz,

  • 2. Data: 2005-02-28 12:17:38
    Temat: Re: Obowiazek zlozenia PIT 37
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel" <h...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skladam pit 37 i jakie dochody w nim wykazuje ? (czy tylko z polski czy
    > takze i z cypru). Nadmieniam ze na dzien 31.12.2004r zamieszkuje na

    IMO skladasz pit-36. Tam jest miejsce na wpisanie dochodow z zagranicy.

    m.