  • 1. Data: 2003-03-05 13:20:02
    Temat: PIT a 25 lat studenta
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    "Ulga z tytułu nauki przysługuje zarówno podatnikowi kształcącemu się w
    szkole wyższej (o ile nie ukończył 35 lat) jak i podatnikowi, na którego
    utrzymaniu pozostaje osoba kształcąca się, o ile osoba ta nie ukończyła 25
    lat"

    jak traktować posiadane rachunki za czesne w 2002 roku jeżeli osoba taka
    ukończyła 25 lat w maju 2002?
    czy mozna odliczyć w PIT wydatki na nauke dziecka z datą przed ukończeniem
    25 roku zycia czyli przed majem czy też takich wydatków nie mozna wogóle
    odliczyć w 2002 roku?
    pozdrawiam
    plemek

  • 2. Data: 2003-03-05 13:21:55
    Temat: Re: PIT a 25 lat studenta
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    i jeszcze jedno:
    czy mozna odliczyć koszty zwiazane z zakwaterowaniem w akademiku -
    oczywiscie udokumentowane czy tylko koszty czesnego i egzaminów?

  • 3. Data: 2003-03-10 19:26:25
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "plemek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > i jeszcze jedno:
    > czy mozna odliczyć koszty zwiazane z zakwaterowaniem w akademiku -
    > oczywiscie udokumentowane czy tylko koszty czesnego i egzaminów?
    Kosztów akademika to wydaje mi sie nie odlicza co do wydatków jeśli
    poniesiniene do ukończenia 25 roku to można odliczyć za 2002 r.
    Wiola