  • 1. Data: 2003-03-05 13:22:35
    Temat: kres odliczania z ulgi budowlanej
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam

    Rozliczam podatek za 2002 rok, natrafiłem na pare niewiadomych, proszę Was o
    pomoc.

    W 2000 roku wniosłem wkład do spółdzielni mieszkaniowej, w 2000 i 2001 roku
    odliczałem go w ramach ulgi budowlanej.
    Pozostało mi do odliczenia jeszcze pewna kwota.

    Końcem 2002 roku wprowadziłem się do nowego mieszkania (zasiedliłem
    mieszkanie?).

    I tu dylemat:
    Jak długo mogę odliczać od podatku ten wkład (nie generować nowe wydatki, lecz
    odliczać nieodliczony do końca <w limicie> podatek):
    a) do wykończenia limitu (czyli jeszcze przez kilka lat),
    b) do momemntu zasiedlenia (czyli ostatni rok)
    ?

    Proszę Was o pomoc
    Jacek