  • 1. Data: 2006-02-13 09:06:24
    Temat: PIT dla matki samotnie wychowującej nowonarodzone dziecko
    Od: ".:. PantheR .:." <s...@i...pl>

    Witam

    Mam drobne pytanko - czy jeżeli dziecko urodziło się w listopadzie to matka
    (która samotnie je wychowuje) może rozliczyć się jako osoba samotnie
    wychowująca dziecko już teraz czy dopiero w rozliczeniu za 2006r ??

    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2006-02-13 09:39:07
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik ".:. PantheR .:." <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > matka (która samotnie je wychowuje) może rozliczyć się jako osoba samotnie
    > wychowująca dziecko już teraz czy dopiero w rozliczeniu za 2006r ??

    Moze w 2005,pozdrawiam Ania

  • 3. Data: 2006-02-13 10:29:44
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Mam drobne pytanko - czy jeżeli dziecko urodziło się w listopadzie to
    > matka (która samotnie je wychowuje) może rozliczyć się jako osoba samotnie
    > wychowująca dziecko już teraz czy dopiero w rozliczeniu za 2006r ??

    Nawet gdyby sie urodzilo 31-12-2005 to matka moze sie rozliczyc jako
    samotnie wychowujaca dziecko za 2005 rok.

    Adam

  • 4. Data: 2006-02-13 13:22:41
    Od: ".:. PantheR .:." <s...@i...pl>

    dzięki stokrotne za informację :)