  • 1. Data: 2006-02-13 07:38:26
    Temat: Przelew czy gotówka
    Od: "Bodo" <Bodziu nie da wam mejla@op.pl>

    Jak to jest jak moja firme sprzedaje uzywane auto na fakture VAT innej
    firmie i kwota faktury opiewa na okolo 70 tys zl brutto

    Czy kupujacy moze zaplacic mi gotowka czy tylko przelewem, jesli przelewem
    to powzyej jakiej kwoty ciazy taki obowiazek?

    Pozdrawiam
    Bodo

  • 2. Data: 2006-02-13 14:35:08
    Temat: Re: Przelew czy gotówka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Feb 2006, it was written:

    > Czy kupujacy moze zaplacic mi gotowka czy tylko przelewem, jesli przelewem
    > to powzyej jakiej kwoty ciazy taki obowiazek?

    ...zajrzyj do ustawy o swobodzie DG!
    Mi się ZDAJE że to 15 000 EU, ale nie chce mi się szukać ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-02-13 21:01:40
    Od: "Bogdan K" <r...@...pl>

    Użytkownik "Bodo" <Bodziu nie da wam mejla@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czy kupujacy moze zaplacic mi gotowka czy tylko przelewem, jesli przelewem
    > to powzyej jakiej kwoty ciazy taki obowiazek?

    15 tys euro, kurs sredni z ostatniego dnia miesiaca poprzedzajacego
    transakcje.

    Pozdr

  • 4. Data: 2006-02-15 20:45:25
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > On Mon, 13 Feb 2006, it was written:

    > ....zajrzyj do ustawy o swobodzie DG!
    > Mi się ZDAJE że to 15 000 EU, ale nie chce mi się szukać ;)

    przymus jest przez konto
    ale gdy tego nie zrobisz to sankcji nie ma

  • 5. Data: 2006-02-15 21:12:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2006, Mario wrote:

    > przymus jest przez konto
    > ale gdy tego nie zrobisz to sankcji nie ma

    Dobrze wiedzieć. Nie zwróciłem uwagi a rzeczywiście parę
    takich komentarzy jest :), thx.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-02-15 22:02:50
    Od: "Bodo" <Bodziu nie da wam mejla@op.pl>

    Użytkownik "Mario" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przymus jest przez konto
    > ale gdy tego nie zrobisz to sankcji nie ma

    no tak oprocz prokuratora na glowie, prosze cie nie pisz bzdur

  • 7. Data: 2006-02-16 07:34:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ,>> przymus jest przez konto

    > no tak oprocz prokuratora na glowie, prosze cie nie pisz bzdur

    Dlaczego bzdur? Przepisy karne wyleciały z ustawy o DG
    przy ostatniej nowelizacji. Więc niby skąd ten prokurator?
    Chyba, że zapłata gotówką jest częścią jakiejś pralni lub innego
    niecnego procederu. Wtedy tak, ale zupełnie z innego powodu
    niż sposób zapłaty.

  • 8. Data: 2006-02-16 08:07:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2006, it was written:

    > no tak oprocz prokuratora na glowie, prosze cie nie pisz bzdur

    ...a za co ?
    Pytam bo kilka komentarzy że za samą wpłatę nie przez konto
    sankcji nie ma kilka znalazłem. Więc potrzebny jest przepis!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2006-02-16 13:28:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@s...com.pl> napisal(a):

    > ...a za co ?
    > Pytam bo kilka komentarzy że za samą wpłatę nie przez konto
    > sankcji nie ma kilka znalazłem. Więc potrzebny jest przepis!

    Niejaki Catbert na innej grupie twierdzi, że ktoś mu znajomy dostał
    wyrok z KKS za to.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 10. Data: 2006-02-16 14:17:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Niejaki Catbert na innej grupie twierdzi, że ktoś mu znajomy dostał
    > wyrok z KKS za to.

    Kiedyś były sankcje
    (w starej ustawie), więc to może stara sprawa.