  • 1. Data: 2004-02-05 11:54:15
    Temat: PIT i badania lek.
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Witajcie

    czy ktos wie czy mozna odliczyc badania wykonane prywatnie przed operacja???

    no i druga rzecz, na jakim formularzu odliczac ulge remontowa i gdzie ja
    wpisac do pitu 37

    z gory dzieki

    seba

  • 2. Data: 2004-02-05 13:13:29
    Temat: Re: PIT i badania lek.
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "seba" <g...@o...pl> napisał w wiadomości:

    > czy ktos wie czy mozna odliczyc badania wykonane prywatnie przed
    operacja???

    NIE, nie można

    > no i druga rzecz, na jakim formularzu odliczac ulge remontowa i gdzie ja
    > wpisac do pitu 37

    PIT-37 w poz. 119,120 oraz załącznik PIT-D w poz.od 90 (zaznaczasz
    kwardacik), potem 93, 94, 95, 97 i 99.

    Pozdrawiam
    sia_ka

  • 3. Data: 2004-02-05 15:08:19
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "KAROL BRZOZOWY" napisał:
    > nie, nie ma ulgi zdrowotnej od 1 stycznia 2003

    Ulgi zdrowotnej nie ma od 01.01.2002

    pozdrawiam
    sia_ka