    From: emssik <n...@b...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT36 i przyczyna korekty...
    Date: Wed, 26 May 2004 12:54:25 +0000 (UTC)

    Witam,

    złożyłem PIT36 listownie, po pewnym czasie zadzwoniła do mnie pani
    z mojego US, z informacją iż w 3 polach nie ma wpisanej wysokości
    odprowadzonych przeze mnie w ciągu roku zaliczek, co nie miało jednak
    wpływu na ostateczną kwotę wyliczonego podatku.

    Pani podała mi dokładnie pola i poprosiła o złożenie korekty.
    Przygotowałem zatem korektę, przesłałem do domu z prośbą do brata, aby
    oddał ją osobiście w US (chciałem mieć potwierdzenie).

    Korekta NIE została przyjęta, ponieważ pani zażyczyła sobie podania
    pisemnej przyczyny korekty.

    Faktycznie jest jakiś przepis który wymaga czegoś takiego? Może się
    jeszcze dowiem, że korektę musze składać osobiście? A co by było
    gdybym taką korektę wysłał listem polecony, została by mi odesłana???

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emssik.net.pl / www.daniel.emssik.net.pl
    najczęstsza komenda przy pracy z Kyliksem? # pkill -9 delphi :(