  • 1. Data: 2005-01-26 16:19:09
    Temat: PIt dla samotnej matki
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl>

    Witam Czy samotnie wychowujaca dziecko matka
    rozlicza sie na jakims innym formularzu PIT? Jesli tak to jakim?
    Tak cos slyszalam i chcialam sie upewnic.
    Z gory dzieki za odpowiedz jesll ktos wie cos na ten temat.
    Ania M

  • 2. Data: 2005-01-26 20:54:10
    Temat: Re: PIt dla samotnej matki
    Od: "Kasia M." <kimik@USUŃ-TOpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Czy samotnie wychowujaca dziecko matka
    > rozlicza sie na jakims innym formularzu PIT? Jesli tak to jakim?
    > Tak cos slyszalam i chcialam sie upewnic.

    Zarówno na pit 36, jak i pit 37 jest do zaznaczenia sposób rozliczenia: "w
    sposób przewidziany dla osób samotnie wychowujących dzieci" więc wydaje mi
    się, że nie ma innych formularzy.

    Kasia