  • 1. Data: 2002-04-25 20:25:47
    Temat: PKPiR
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Jeśli OT to przepraszam.
    Mam zamiar zamówić program PKPiR w wersji dla wielu firm.
    Czy szczególnie polecacie jakiś praogram? Co myślicie o programie Super
    Księga Podatkowa z firmy Format z Wrocławia. Chętnie wysłucham wszelkich
    sugestii i rad.
    Z góry dzięki.

    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 2. Data: 2002-04-26 10:59:01
    Temat: Re: PKPiR
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Amehat,

    W Twoim liście datowanym 25 kwietnia 2002 (22:25:47) można przeczytać:
> [...]
    A> Czy szczególnie polecacie jakiś praogram? Co myślicie o programie Super
    A> Księga Podatkowa z firmy Format z Wrocławia. Chętnie wysłucham wszelkich

    polecam program Buchalter II firmy GrafSoft.
    http://www.grafsoft.com.pl/
    Używam od kilku lat i jest bardzo ok. Firma również porządna.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl