  • 1. Data: 2008-10-23 21:43:58
    Temat: PKWiU na fakturze
    Od: "Adam.O" <s...@n...px>

    Witam grupowiczów.
    Kolejne, pewnie lamerskie pytanie, ale raczkuję w tych dziedzinach sztuki i
    upraszam o wybaczenie.

    Wiem, że jeśli wystawiam fakturę ze stawką VAT inną niż podstawowa, to
    powinienem umieścić kod PKWiU towaru / usługi którą fakturuję.
    Z ilu cyfr powinien składać się prawidłowy numer i gdzie w sieci znajdę
    miejsce do wyszukania i weryfikacji takiego kodu?

    Pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2008-10-24 05:43:53
    Temat: Re: PKWiU na fakturze
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    www.klasyfikacje.pl

  • 3. Data: 2008-10-24 06:15:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 23:43:58 +0200, Adam.O napisał(a):

    > Z ilu cyfr powinien składać się prawidłowy numer i gdzie w sieci znajdę
    > miejsce do wyszukania i weryfikacji takiego kodu?

    Z co najmniej tylu cyfr ile podane jest w przepisach ustalających niższą
    stawkę VAT dla danego towaru.

  • 4. Data: 2008-10-24 07:27:36
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > Z ilu cyfr powinien składać się prawidłowy numer i gdzie w sieci znajdę
    > miejsce do wyszukania i weryfikacji takiego kodu?

    Nie zawsze musi to być PKWiU. Może to też być PKOB lub też podstawa prawna
    stosowania obniżonej stawki VAT.