  • 1. Data: 2004-08-01 21:56:43
    Temat: PLATNIK - padla dyskietka z kluczem
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    witam
    :)
    dobrzy ludzie z grupy pomogli ostatnio
    gdy nie moglem odpalic PLATNIKA (zapomniane hasla)
    teraz mam kolejny problem techniczny z PLATNIKIEM
    :)
    czy mozna jakos /gdzies odczytac klucz certyfikacji
    gdy padla dyskietka na ktorej byl on zapisany
    ???
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe
    ps. w starym komputerze mialem zapisana kopie w archiwum
    ale nie przenioslem tego do nowego
    a stary dysk sformatowalem

  • 2. Data: 2004-08-02 04:19:54
    Temat: Re: PLATNIK - padla dyskietka z kluczem
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 sie o godzinie 23:56, na pl.soc.prawo.podatki, _hehehe napisał(a):

> [...]
    > :)
    > czy mozna jakos /gdzies odczytac klucz certyfikacji
    > gdy padla dyskietka na ktorej byl on zapisany

    Unieważnienie certyfikatu z powodu kompromitacji klucza - w następnej
    kolejności wniosek o nowy certyfikat.

    > ps. w starym komputerze mialem zapisana kopie w archiwum
    > ale nie przenioslem tego do nowego a stary dysk sformatowalem

    Mądry polak po szkodzie - następnym razem zrobisz kopie na CD albo
    dodatkowo w innej lokalizacji na HDD - floop jest bardzo słabym nośnikiem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-08-02 05:57:21
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Unieważnienie certyfikatu z powodu kompromitacji klucza - w następnej
    > kolejności wniosek o nowy certyfikat.
    :)
    dziekuje za info
    myslalem
    ze gdzies sie to zapisuje w rejestrze przy okazji wysylania
    i jest jakis awaryjny sposob na dorobienie wytrychu
    :))))
    z pozdowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 4. Data: 2004-08-02 13:24:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik _hehehe s...@s...pl ...

> [...]
    > ze gdzies sie to zapisuje w rejestrze przy okazji wysylania
    > i jest jakis awaryjny sposob na dorobienie wytrychu

    Na chlopski rozum, lepiej ze nie ma.
    BTW - dobrze pamietam? Tadeusz? Skąś mi sie to hehehe kojarzy :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 5. Data: 2004-08-02 16:43:25
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
    wiadomości news:02082004.04894D44@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik _hehehe s...@s...pl ...

    > BTW - dobrze pamietam? Tadeusz? Skąś mi sie to hehehe kojarzy :)))

    Pewnie że Tadeusz, walczący z Płatnikiem i komputerem od... niepamiętnych
    czasów. Ale jak zawsze pogodny, niczym grek Zorba :)))

    pzdr

  • 6. Data: 2004-08-02 16:55:13
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    [...]

    > gdy padla dyskietka na ktorej byl on zapisany

    [...]

    > a stary dysk sformatowalem

    Postaraj się odzyskać z uszkodzonej dyskietki, lub sformatowanego dysku,
    programami do odzyskiwania danych.

    pzdr

  • 7. Data: 2004-08-03 06:35:53
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
    wiadomości news:02082004.04894D44@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik _hehehe s...@s...pl ...

    > Na chlopski rozum, lepiej ze nie ma.
    hehe
    w filmach ktore ogladalem
    napewno by umieli to zrobic
    :))))))))))))))))

    > BTW - dobrze pamietam? Tadeusz? Skąś mi sie to hehehe kojarzy :)))
    :))))
    mam nadzieje
    ze dobrze sie kojarzy to _hehehe
    bo to faktycznie ja
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe vel Tadeusz Smal

  • 8. Data: 2004-08-03 06:42:39
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie że Tadeusz, walczący z Płatnikiem i komputerem od... niepamiętnych
    > czasów. Ale jak zawsze pogodny, niczym grek Zorba :)))
    :)
    jestem zwolennikiem opcji
    ze lepiej umiec zapomniec lub niepamietac i byc usmiechnietym
    niz pamietac i byc smutnym
    :)))))

  • 9. Data: 2004-08-03 06:48:53
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    > Postaraj się odzyskać z uszkodzonej dyskietki, lub sformatowanego dysku,
    > programami do odzyskiwania danych.
    >
    > pzdr

    :)))
    rok temu mniej wiecej
    probowalem sie nimi poslugiwac
    KEDu z PLATNIKA nie udalo sie naprawic
    ale uratowalem z 10 % zdjec z cyfraczka
    :)
    a czy gdy wysylalo sie juz do zusu elektronicznie
    to mozna powrocic do papierowej wersji na miesiac czy dwa
    zanim wszystko ponownie sie zalatwi
    ?

  • 10. Data: 2004-08-03 07:25:53
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Wielokrotnie udawało mi się odzyskać dane z uszkodzonych dyskietek programem
    Super Disk Reader 98 (win 98 only). Może teraz są jakieś nowsze?

    > a czy gdy wysylalo sie juz do zusu elektronicznie
    > to mozna powrocic do papierowej wersji na miesiac czy dwa

    Wygenerowanie nowego klucza nie trwa miesiąc lub dwa :)))), ale pewnie można
    przejść na papierową.

    pzdr