  • 1. Data: 2004-08-02 08:23:34
    Temat: Motywacja zwrotu VAT
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl>

    Cześć.

    Czy ktoś z Was składał do US UMOTYWOWANY wniosek o zwrot VAT?

    Właśnie znalazłem się w takiej sytuacji i nie mam pojęcia jak US podchodzi
    do tej sprawy. Jeżeli już ktoś składał coś takiego, proszę opisać wrażenia w
    kontakcie z US. Czy US robi jakieś problemy, czy trzeba się trochę
    gimnastykować?

    Alter Native
    Alter Ego

  • 2. Data: 2004-08-02 08:53:49
    Temat: Re: Motywacja zwrotu VAT
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@t...pl> napisał

> [...]
    > Alter Native
    > Alter Ego
    >
    > składałam- podałam podstawę prawną, oświadczenie o spełnieniu warunków
    dodatkowych uprawniających do zwrotu w przyspieszonym terminie itp... po 2
    dniach zadzwoniła pani z Urzedu zeby 'dowiedzieć sie o co chodzi' ( chodziło
    o usługi na ruchomym majątku rzeczowym), była bardzo zmartwiona ze musi
    przejrzec dokumenty i pytała czy naprawde nie chce czekac 180 dni...;):)
    weronika
    "Pewnik: Nie ma pewnika dla podatnika";)