  • 1. Data: 2005-06-16 10:56:10
    Temat: PODLEGLOSC US LUZNA REFLEKSJA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Taka luzna refleksja
    na ulicy Bialobrzeskiej jest US Bemowo, ale jesli mieszkasz na ulicy
    Bialobrzeskiej rozliczasz sie na Lindleya lub Mazowieckiej

    Na Dabrowszczakow tez jest US Targowek, ale jesli mieszkasz na
    Dabrowszczaków rozliczasz sie na Mycielskiego

    Wydalo mi sie to troche bez sensu, ale moze sie myle.

    Adam

  • 2. Data: 2005-06-16 11:03:13
    Temat: Re: PODLEGLOSC US LUZNA REFLEKSJA
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    /ciach/

    w Krakowie to samo w dzielnicy krowodrza jest US krowodrza, ale jak
    mieszkasz na tej samej ulicy co us, to rozliczasz się w US Prądnik

    brak słów normalnie ;-)

  • 3. Data: 2005-06-16 14:11:03
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    > Dabrowszczaków rozliczasz sie na Mycielskiego
    >
    > Wydalo mi sie to troche bez sensu, ale moze sie myle.

    A US Wola jest na Powstańców Sląskich - jak tam mieszkasz, to rozliczasz
    się.. na Białobrzeskiej ...

    :-)

    Lukasz