  • 1. Data: 2003-12-09 11:31:03
    Temat: POMOCY.... z ulgą "na kasę mieszkaniową"
    Od: "Rczyz" <r...@o...pl>

    Cześć
    Mam pytaniw i problem
    oszczędzam w kasie mieszkaniowej i korzystam z stosownej ulgi (30%). umowę z
    bankiem przedłuzyłem do 2007 roku.
    Niestety
    Muszę zrezygnować z oszczedzania w kasie mieszkaniowej - i tu pojawia się
    problem.
    1. Czy mogę w każdej chwili wycofać pieniądze z kasy mieszkaniowej tak aby nie
    zwracać wykorzystanej ulgi.
    2. Co jezeli pieniądze nie przeznaczę na zakup mieszkania (nie mam takiej
    potrzeby).
    3. Czy mogę te pieniądze wykorzystać na inne cele mieszkaniowe (jakie) i gdzie
    to jest zapisane (akty prawne)

    Bardzo dziękuje za pomoc
    Pozdr
    RCzyż