  • 1. Data: 2003-12-09 11:13:12
    Temat: zakup mieszkania
    Od: "Artur" <r...@o...pl>

    Witam i pytam.
    Jak długo można kontynuować odlicznie od podatku wkładu do spółdzielni
    mieszkaniowej na zakup mieszkania, gdy mieszkanie zostało kupine w 2000r.

    Artur

  • 2. Data: 2003-12-09 20:42:59
    Temat: Re: zakup mieszkania
    Od: "magda" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Artur" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam i pytam.
    > Jak długo można kontynuować odlicznie od podatku wkładu do spółdzielni
    > mieszkaniowej na zakup mieszkania, gdy mieszkanie zostało kupine w 2000r.
    >
    > Artur
    poki co do skutku,tak mi powiedziala Pani w US,gdy rozliczal;am sie za 2002
    r.Dopoki nie zostanie wprowadzony ogranicznik czasowy,a chyba nie zostal:)