  • 1. Data: 2003-12-09 11:16:00
    Temat: Ulga remontowa
    Od: Aneta <a...@p...onet.pl>

    Kupilismy dom od osoby prywatnej.Mamy akt notarialny, ale nie mamy odbioru
    technicznego domu, ani nie jestesmy tam zameldowani.Czy możemy skorzystać z ulgi
    remontowej?czy jeżeli mamy kredyt na kupno i budowę domu a nie mamy odbioru
    pozbawieni jesteśmy mozliwości odliczenia wydatków?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-09 22:53:52
    Temat: Re: Ulga remontowa