  • Data: 2002-06-15 13:23:07
    Temat: PROBLEM Z NIP-em. CO SIĘ STANIE GDY...
    Od: "gopher" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Podpisalem miesiac temu umowe zlecenia jeszcze nie majac NIP-u. Niebawem
    zluzylem do US NIP-3 w celu jego otrzymania. Zbliza sie data platnosci
    wynagrodzenia, a NIP-u jak nie bylo tak nie ma. W zwiazku z tym mam pytanie:
    czy wyplaca mi w ogole naleznosc przed otrzymaniem NIP-u?? A moze nie
    potraca mi zaliczki na podatek dochodowy??? Jak to bedzie??