  • 1. Data: 2002-06-15 13:23:07
    Temat: PROBLEM Z NIP-em. CO SIĘ STANIE GDY...
    Od: "gopher" <s...@p...fm>

    Podpisalem miesiac temu umowe zlecenia jeszcze nie majac NIP-u. Niebawem
    zluzylem do US NIP-3 w celu jego otrzymania. Zbliza sie data platnosci
    wynagrodzenia, a NIP-u jak nie bylo tak nie ma. W zwiazku z tym mam pytanie:
    czy wyplaca mi w ogole naleznosc przed otrzymaniem NIP-u?? A moze nie
    potraca mi zaliczki na podatek dochodowy??? Jak to bedzie??

  • 2. Data: 2002-06-15 22:37:19
    Temat: Re: PROBLEM Z NIP-em. CO SIĘ STANIE GDY...
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    Użytkownik gopher <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeffdr$dha$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > czy wyplaca mi w ogole naleznosc przed otrzymaniem NIP-u?? A moze nie
    > potraca mi zaliczki na podatek dochodowy??? Jak to bedzie??

    Jak pierwszy raz zarabiałem kase na umowie zlecenie tez nie mialem nipu
    Wtedy pracodawca wysylsa do US pit8b i i tak wpłaca zaliczke

    podatek mi wtedy zwrocili, a nip dostalem po 14 dniach - z urzedu.

    mysle, ze nie masz sie o co martwic,

    'Grupo' - mam rację???

    Bolek

  • 3. Data: 2002-06-16 11:33:08
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > tym mam pytanie: czy wyplaca mi w ogole naleznosc przed otrzymaniem
    > NIP-u?? A moze nie potraca mi zaliczki na podatek dochodowy??? Jak to

    Termin wydania nipu - 1 miesiąc
    Pieniądze pownieneś otrzymać (maksymalnie 3 miesiące)
    Nie masz się czym martwić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski