  • 1. Data: 2003-04-10 21:11:47
    Temat: Paczki dla pracowników
    Od: "żuczek" <z...@o...pl>

    Witam po długiej przerwie.
    Mam pytanko dotyczące paczek dla pracowników. Chcemy z własnych towarów
    przeznaczonych do sprzedaży detalicznej zrobić pracownikom paczki na Święta
    z ZFSS.
    Moje pytanko: czy można, jak to zaksięgować (księgi handlowe) i czy
    podatkiem VAT czy bez podatku?
    Moim zdaniem można i to w cenie zakupu netto a nie detalicznej. Ale może się
    mylę.
    Poradzicie coś?

    Pozdrawiam

    biedny_żuczek

  • 2. Data: 2003-04-14 19:35:19
    Temat: Re: Paczki dla pracowników
    Od: "żuczek" <z...@o...pl>

> [...]
    > podatkiem VAT czy bez podatku?
    > Moim zdaniem można i to w cenie zakupu netto a nie detalicznej. Ale może

    Nikt nic nie poradzi?????

    pozdrawiam
    biedny_żuczek

  • 3. Data: 2003-04-14 21:21:56
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "żuczek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Święta
    > się
    >
    > Nikt nic nie poradzi?????

    A jakbys musiala kupic te "towary" bezposrednio z przeznaczeniem na paczki
    to tez odliczylabys VAT?

    Karol

  • 4. Data: 2003-04-14 21:55:40
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "żuczek" <z...@o...pl> wrote in message
    > Święta
    > się
    >
    > Nikt nic nie poradzi?????
    >
    > pozdrawiam
    > biedny_żuczek

    od zakupów przeznaczonych na realizację ZFŚS nie odlicza się VAT, zatem IMHO
    mogą być ceny zakupu, ale trzeba VAT doliczyć do tego.

    Magda

  • 5. Data: 2003-04-16 21:03:12
    Od: "żuczek" <z...@o...pl>

    Ślicznie dziękuję. Paczki już rozdane, teraz to zaksięgować.

    Pozdrawiam
    biedny_żuczek