  • 1. Data: 2002-05-13 12:22:58
    Temat: Paliwo do osobowego
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    No właśnie, jak jest teraz z wydatkami na paliwo do sam. osobowego będącego
    środkiem trwałym? O ile wiem faktury na paliwo się bierze ale VATu nie
    odlicza się. Niektórzy twierdzą że wpisywać w koszty można wartość netto,
    inni że wartość brutto (się zgadzam) bo to jest faktyczny wydatek dla
    podatnika?
    A ten numer rejestracyjny trzeba podawać?
    WS

  • 2. Data: 2002-05-13 12:53:12
    Temat: Re: Paliwo do osobowego
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:abob9u$kbf$1@sunsite.icm.edu.pl...
> [...]
    > WS
    >
    > Zwróćmy uwagę na to, ze jeżeli nie mozna skorzystać ustawowo z odliczenia
    VAT to staje się on kosztem - art. 23 pkt 43 ust. o pod. doch. od os. fiz.
    Iwona

  • 3. Data: 2002-05-13 13:33:01
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    > VAT to staje się on kosztem - art. 23 pkt 43 ust. o pod. doch. od os. fiz.
    > Iwona

    Tak myślałem :)) dzięki. Co za profesjonalizm :)
    WS