  • 1. Data: 2002-05-13 12:51:19
    Temat: stawki dzienne
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Co to są za stawki dzienne o której mówi Kodeks Karny Skarbowy. Tam jest że
    np kara nie może przekroczyć 180 stawek dziennych. To są te stawki na
    delegacje, czyli 18 zł teraz? Nigdy tego dokładnie nie wiedziałem.

    WS

  • 2. Data: 2002-05-13 15:55:24
    Temat: Re: stawki dzienne
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    stawki dzienne sa ustalane dla kazdego indywidualnie , w zaleznosci od jego
    zamożności, to tak policjant przed daniem mamdatu pyta gdzie pan pracuje

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-13 17:47:48
    Od: "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:abocv0$ajd$1@sunsite.icm.edu.pl...
> [...]
    | np kara nie może przekroczyć 180 stawek dziennych. To są te stawki na
    | delegacje, czyli 18 zł teraz? Nigdy tego dokładnie nie wiedziałem.

    Art. 23. § 1. Wymierzając karę grzywny, sąd określa liczbę stawek oraz
    wysokość jednej stawki dziennej; jeżeli kodeks nie stanowi inaczej,
    najniższa liczba stawek wynosi 10, najwyższa - 720.
    § 2. Nakazem karnym można wymierzyć karę grzywny w granicach
    nieprzekraczających wysokości 200 stawek dziennych, chyba że kodeks
    przewiduje karę łagodniejszą.
    § 3. Ustalając stawkę dzienną, sąd bierze pod uwagę dochody sprawcy, jego
    warunki osobiste, rodzinne, stosun-ki majątkowe i możliwości zarobkowe;
    stawka dzienna nie może być niższa od jednej trzydziestej części
    najniż-szego miesięcznego wynagrodzenia w czasie orzekania w pierwszej
    instancji ani też przekraczać jej czterystu-krotności.

    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-05-14 12:46:32
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Dzięki.
    Niezłe. Czyli jest ograniczenie ale go nie ma.
    he,he..
    jak zwykle.

    Użytkownik Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abotup$1b6$...@n...onet.pl...