  • 1. Data: 2007-06-19 19:32:55
    Temat: Państwo urzeczywstniające zasady sprawiedliwości społecznej" - ale jestem wpieklony :[ wrrr....
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Jak się żalę na innych grupach, to i pożalę się tutaj bo sprawa dotyczy US.

    Wnerwiony jestem jak cholera. Może dlatego, że jestem jeszcze "młodym
    prawnikiem" i się przejmuję.
    Mamy 3 firmy: A, A+ i B. Firmy A i A+ należą do małżonków i różnią się
    tylko tym "+" w nazwie.
    Na koncie firmy A+ siedzi Urząd Skarbowy.
    I tak się dzieje: firma A wpłaciła przez pomyłkę na konto firmy B. Firma
    B chciała oddać kasę firmie A, ale panienka źle wybrała kontrahenta z
    bazy danych i wpłaciła na konto firmy A+.
    US zajął tą kasę i nie chce oddać.
    Nikt nie kwestionuje, że te pieniądze wędrowały przez pomyłkę.
    Sprawa przewalona przez US (2 razy), IS, i SR.
    SR uznał, że pieniądze nie należały do firmy B i ta firma nie ma prawa
    żądać zwolnienia tej kasy spod egzekucji.
    Z tym, że A może mieć to w nosie i dochodzić kasy od B na podstawie
    "bezpodstawnego wzbogacenia".
    Obecnie wyznaczony termin prze SO. Wywodziłem, że istnieją 2 stosunki
    prawne. Jeden między A i B oraz drugi między B i A+. Zobaczymy co powie
    na to SO.
    Na rozprawie podniosę, jako ostatnia deska ratunku, właśnie artykuł
    konstytucji o "zasadach sprawiedliwości społecznej". Zobaczymy co to da.

    Co ma sobie pomyśleć taki Kowalski o sądach i urzędach w RP?
    Szczerze, to nawet myślałem o Trybunale Praw Człowieka, bo jak dla mnie
    to to zakrawa na kpinę.

    Pozdrawiam
    Wnerwiony odgdog

    PS. Obecnie ten US rozsyła ankietę, do podatników i stara się o status
    "urzędu przyjaznego dla podatnika"
    PS2. Ale jestem wnerwiony