    From: l...@g...pl (Krzysiek K.)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pensja + Dywidenda
    Date: 13 Nov 2004 10:15:15 -0800

    Hejka,

    mam pytanie natury zawodowej.Otoz zaoferowano mi prace w Anglii,z tym
    ze czesc placy bede otrzymywal jako
    normalna pensje (podatki etc).Pozostala czesc placy mam otrzymac w
    postaci dywidendy.Dywidende mam otrzymac
    z kraju poza obszarem Unii Europejkiej na polskie konto, co sie
    oczywiscie bedzie wiazalo z obciazeniem podatkowym przez naszego
    fiskusa.
    Czy ktos z Was ma moze podobne warunki umowy o prace i jak sobie
    radzi?

    Pozdrawiam
    Krzychu