  • 1. Data: 2004-11-13 18:15:15
    Temat: Pensja + Dywidenda
    Od: l...@g...pl (Krzysiek K.)

    Hejka,

    mam pytanie natury zawodowej.Otoz zaoferowano mi prace w Anglii,z tym
    ze czesc placy bede otrzymywal jako
    normalna pensje (podatki etc).Pozostala czesc placy mam otrzymac w
    postaci dywidendy.Dywidende mam otrzymac
    z kraju poza obszarem Unii Europejkiej na polskie konto, co sie
    oczywiscie bedzie wiazalo z obciazeniem podatkowym przez naszego
    fiskusa.
    Czy ktos z Was ma moze podobne warunki umowy o prace i jak sobie
    radzi?

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 2. Data: 2004-11-14 01:13:56
    Temat: Re: Pensja + Dywidenda
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Krzysiek K. napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >z kraju poza obszarem Unii Europejkiej na polskie konto, co sie
    >oczywiscie bedzie wiazalo z obciazeniem podatkowym przez naszego

    Kwestia czy Polska podpisała z Wielką Brytanią i krajem X umowy
    o unikaniu podwójnego opodatkowania. U nas dywidendy 15%->19% co by
    zrównać oopodatkowanie doch. kapitałowych.
    --
    Arek