  • 1. Data: 2011-04-27 20:44:08
    Temat: Pewne opóźnienie w zwrocie podatku dochodowego (PIT-37)
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam

    Ponad miesiąc temu przez internet wysłałem PIT-37 mój oraz mojej żony
    (rozliczamy się oddzielnie). Żona otrzymała zwrot po 9 dniach. Ja nie
    otrzymałem, choć minęło już 38 dni... Wiem, że US ma 3 miesiące na
    zwrot, ale zawsze oddawaliśmy PITy "całą rodziną" i zwroty przychodziły
    jednocześnie... Trochę mnie to martwi i nie wiem, czy coś w moim
    zeznaniu jest nie tak, czy może zrobili przelew na złe konto, czy gdzieś
    się mój PIT zgubił... Naturalnie status (UPO) sprawdzałem i doszło tam,
    gdzie powinno :).
    Możecie mi podpowiedzieć, czy jest szansa, żeby to jakoś wyjaśnić
    mailowo/telefonicznie?? Czy może się nie przejmować i czekam?? Może
    niepotrzebnie się tym niepokoję, ale trochę się boję, że coś namieszałem
    i stąd to opóźnienie...

    Jeśli zawracam gitarę albo to NTG, to przepraszam...

    Konop

  • 2. Data: 2011-04-27 20:49:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-27 22:44, Konop pisze:
    > Czy może się nie przejmować i czekam??

    Tak bym zrobił.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-04-27 22:45:26
    Od: piotr <...@...c>

> [...]
    > mailowo/telefonicznie?? Czy może się nie przejmować i czekam?? Może
    > niepotrzebnie się tym niepokoję, ale trochę się boję, że coś namieszałem

    ja w tym roku po raz pierwszy wysyłałem pit-a przez internet swojego
    oraz siostrze do innej miejscowości. niedawno czytałem gdzieś artykuł,
    że mnóstwo zeznań nie dochodzi do US. zadzwoniłem do swojego US, później
    do siostry i dowiedziałem się, że wszystkie doszły, zostały rozliczone i
    mamy czekać na kasę.
    w sprawie moich dzwoniłem, ponieważ na pit-38 miałem status 414, ale pit
    doszedł do skarbówki i został pozytywnie rozliczony.

    zadzwoń -kilka minut rozmowy, a o ile spokojniejszy będziesz.

  • 4. Data: 2011-04-27 22:45:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-27 22:49, Liwiusz pisze:

    > Tak bym zrobił.

    U mnie w bloku przysłali wszystkim z mojego piętra w jednym dniu.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-04-27 22:46:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > i stąd to opóźnienie...
    >
    > Jeśli zawracam gitarę albo to NTG, to przepraszam...

    Poszukaj numeru telefonu i zadzwoń, zapytaj.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-04-28 08:22:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 27 Apr 2011 22:44:08 +0200, Konop <k...@g...pl> wrote:

    > Możecie mi podpowiedzieć, czy jest szansa, żeby to jakoś wyjaśnić
    >mailowo/telefonicznie?? Czy może się nie przejmować i czekam?? Może

    a co za problem zadzwonić do US i zapytać?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2011-04-28 11:32:36
    Od: Konop <k...@g...com>

    On 28 Kwi, 10:22, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > a co za problem zadzwoni do US i zapyta ?
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    No nie wiedziałem, czy takich informacji udzielają, ale skoro tak, to
    zadzwoniłem... Od telefonu do telefonu, w końcu piąta osoba
    powiedziała, że mają problem z fundacją pożytku publicznego, KRS się
    niby zgadza, ale nie mają aktualnych danych fundacji (tak ja tą Panią
    zrozumiałem) i dlatego PIT wisi i że do mnie oddzwoni w przyszłym
    tygodniu :). Ciekawe, czy gdybym nie zadzwonił, to by się jakoś
    kontaktowali?

    Dzięki za pomoc
    Pozdrawiam
    Konop

  • 8. Data: 2011-04-28 13:56:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 27-04-2011 22:44, Konop pisze:
> [...]
    > otrzymałem, choć minęło już 38 dni... Wiem, że US ma 3 miesiące na
    > zwrot, ale zawsze oddawaliśmy PITy "całą rodziną" i zwroty przychodziły

    Zrób rachunek sumienia, czy nie masz niepopłaconych mandatów czasem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2011-04-28 15:11:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/28/2011 6:32 AM, Konop wrote:
    > Ciekawe, czy gdybym nie zadzwonił, to by się jakoś
    > kontaktowali?

    Nie, bo i po co.