  • 11. Data: 2005-02-21 09:52:17
    Temat: Re: [NTG]: PiS nie odrzucił projektu
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502192107170.1136@athlon>,

    > Jakby to powiedzieć... konstytucyjne twoje stwierdzenie nie jest ;)

    Ano. Dobra, dajmy ludziom odetchnąć i wróćmy do naszych baranów...,
    podatków znaczy się.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 12. Data: 2005-02-24 19:35:35
    Temat: Re: PiS nie odrzucił projektu "ZUS dla przedsiębiorców".
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy wiecie co dalej z tym projektem ? Podobno trafil do komisji, ale nie znam
    dalszej drogi i terminow. Pierwotnie byla mowa o 1 kwietnia jako terminie
    obowiazywania, teraz to sie pewnie przesunie - interesuje mnie ta czesc ustawy,
    ktora dotyczy rozpoczynajacych dzialalnosc i ulg dla nich.

    Pozdrawiam

    Darek