  • Data: 2006-08-04 06:42:20
    Temat: Pieczątka i rachunki - jaki adres ?
    Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam jedno pytanie odnośnie danych na pieczątce oraz danych
    na rachunku.

    Sytuacja jest taka: ryczałt, bez VAT, sprzedaż internetowa.

    Dziewczyna zmienia nazwisko i adres zameldowania/zamieszkania.
    Adres wykonywania działalności i siedziba firm pozostaje ta co wcześniej.
    (jest to to same miejsce).

    Pytanie i prośba o ewentualne potwierdzenie (w US tak mi powiedzieli - na
    gębe)

    Czy na zmienionej pieczątce i w przypadku branych rachunków/faktur
    nowe dane podawane kontrahentom to:

    Imie NOWE NAZWISKO
    STARY ADRES - (miejsce wykonywania dzialności/adres siedziby)
    NIP, REGON
    tel.

    Chodzi mi o potwierdzenie, że posługiwanym adresem
    jest nadal stary adres wykonywania/siedziby formy, a nie
    nowy adres zameldowania/zamieszkania.

    pozdr
    Grzegorz
    ps. "Pięknie" jest coś załatwiać/zmienić papiery jak na nowy
    dowód czeka sie teraz ok 3 miesięcy ;/ (miasto Lublin)